tag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.comments2022-03-02T23:50:09.247+01:00Małpa z roku małpyRafał Nowakowskihttp://www.blogger.com/profile/02108321110999853724noreply@blogger.comBlogger263125tag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-41127368446933409142017-07-16T15:53:41.348+02:002017-07-16T15:53:41.348+02:00A ja bym chciała odradzić wszystkim stronę interne...A ja bym chciała odradzić wszystkim stronę internetową morele.net. 20.06.2017 na tej stronie zakupiłam laptop. Na stronie sprzedawca zapewniał, że laptop posiada system operacyjny Windows 10. <br />Towar dotarł do mnie po 10 dniach od zamówienia. Po uruchomieniu okazało się, że laptop nie posiada oprogramowania Windows 10. <br />Napisałam do morele.com z tą informacją, odpisali, że mogę towar Oszukanahttps://www.blogger.com/profile/01863584130108413414noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-62815185537889489262017-06-21T12:37:26.508+02:002017-06-21T12:37:26.508+02:00Dużo czasu minęło od opisanej przeze mnie sytuacji...Dużo czasu minęło od opisanej przeze mnie sytuacji, a ja wciąż odradzam tę firmę znajomym :)Rafał Nowakowskihttps://www.blogger.com/profile/02108321110999853724noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-67378611818097386432017-06-21T08:12:28.186+02:002017-06-21T08:12:28.186+02:00dokładnie mam ten sam problem...
Szkoda że wczesni...dokładnie mam ten sam problem...<br />Szkoda że wczesniej nie przeczytalem opini...<br />Nic zostaje tylko nagłaśniać sprawy i odradzać znajomym...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-12322436301745853002017-05-19T11:47:50.221+02:002017-05-19T11:47:50.221+02:00u mnie to samo i dokładnie w tym samym miejscu - M...u mnie to samo i dokładnie w tym samym miejscu - Morele, reklamacja i odpowiedzi typu: kontaktujemy się z działem takim i innym - co to klienta obchodzi jakie kontakty mają wewnątrz morele?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-30086078978539098242015-11-18T22:55:41.474+01:002015-11-18T22:55:41.474+01:00Życzę powodzenia i chętnie wesprę w miarę moich mo...Życzę powodzenia i chętnie wesprę w miarę moich możliwości, bo uważam, że takie rzeczy trzeba nagłaśniać. To jedyna metoda ostrzegania przed takimi firmami.<br />A przy okazji zajrzałem sobie na profil morele.net na facebooku. Widać z niego jasno, że dalej jest to sklep "do pierwszej reklamacji".Rafał Nowakowskihttps://www.blogger.com/profile/02108321110999853724noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-82400339369070192562015-11-18T14:23:14.207+01:002015-11-18T14:23:14.207+01:00Ja od dziś, zapowiedziałem, że będę dzwonił co god...Ja od dziś, zapowiedziałem, że będę dzwonił co godzinę, oraz co godzinę będę słał zapytanie jaki jest aktualny status mojego zgłoszenia. Jako mały sukces poczytuję sobie wyprowadzenie z równowagi jednej pracownicy infolinii - Pani bardzo chciała mnie spławić, nie chciała nic zanotować ani generalnie w żaden sposób pomóc... W sprawie samej reklamacji, niestety nie wiele się zmieniło, nadal próbująKordnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-11134486158446200382015-11-17T21:02:13.159+01:002015-11-17T21:02:13.159+01:00Używałem wszystkich metod i byłem klientem bardzo ...Używałem wszystkich metod i byłem klientem bardzo awanturującym się, choć bez używania "brzydkich słów". Byłem na tyle upierdliwy, że udało mi się nawet porozmawiać telefonicznie porozmawiać z kimś z działu reklamacji, a normalnie dział reklamacji nie zniża się do rozmów z byle klientem.<br />Ale z tego, co piszesz, wynika, że dalej kłamią - "żadne pismo do nas nie dotarło".<Rafał Nowakowskihttps://www.blogger.com/profile/02108321110999853724noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-71861244523478098672015-11-17T20:03:33.755+01:002015-11-17T20:03:33.755+01:00Niestety, moja nadal nie zmierza w dobrym (w sumie...Niestety, moja nadal nie zmierza w dobrym (w sumie w zadnym) kierunku... Na pismo wyslanie do nich 5, wciaz nie dostalem zadnej odpowiedzi, wczoraj jak zapytalem, uparcie twierdzili, ze nic nie dostali, jak im wyslalem potwierdzenie odebrania podpisane przez kogos z recepcji, to dostalem odpowiedz, ze pismo owszem dotarlo i w ustawowym terminie sie ustosunkuja.. Termin minal 13 listopada i w Kordnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-85715461797839923742015-11-14T07:46:14.369+01:002015-11-14T07:46:14.369+01:00Niestety nie - swoje wysłałem tak samo i też się o...Niestety nie - swoje wysłałem tak samo i też się odbiły. A ponieważ moja sprawa zaczęła zmierzać we właściwym kierunku (jeszcze tylko jedna, czy dwie awantury), to nie próbowałem tego dalej ustalać.Rafał Nowakowskihttps://www.blogger.com/profile/02108321110999853724noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-7894699107025721902015-11-13T07:59:25.687+01:002015-11-13T07:59:25.687+01:00Witam, posiada ktos moze adres do redaktora opisuj...Witam, posiada ktos moze adres do redaktora opisujacego poprzednia reklamacje w KS? Niestety na logike wyslalem maila wedlug struktru maili w KS, ale dostalem zwrotke, ze taki adres nie istnieje.. Od ponad miesiaca czekam na rozpatrzenie reklamacji uszkodzonego dysku SSD i za kazdym razem slysze tylko, ze serwis producenta (i 123 posrednikow) wciaz nie odpowiedzialo na ich zgloszenie... Wyslalem Kordnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-33622855886764782222015-10-24T20:06:14.073+02:002015-10-24T20:06:14.073+02:00To prawda, ale komentarze zadowolonych klientów ni...To prawda, ale komentarze zadowolonych klientów nie wyglądają jak z szablonu. A tu różniły się głównie tym, co "zadowolony klient" kupił. Podejrzewam, że takie komentarze pojawiły się również pod innymi artykułami o problemach z zakupami przez internet.Rafał Nowakowskihttps://www.blogger.com/profile/02108321110999853724noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-27551426305157050572015-10-24T12:20:55.473+02:002015-10-24T12:20:55.473+02:00Nie jest trudno być zadowolonym, jeśli nie wynikni...Nie jest trudno być zadowolonym, jeśli nie wyniknie żaden problem (więc i bez podstawiania ludzi nie jest trudno o dobrą opinię). To działa w każdej firmie. Jednak dobre firmy poznać po tym, jak radzą sobie z problemami (-: Morele sobie nie radzą.IDEallnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-9455149517014030302015-10-15T19:21:46.604+02:002015-10-15T19:21:46.604+02:00Czyli wszystko po staremu, a informacje o "in...Czyli wszystko po staremu, a informacje o "inwestowaniu w dział reklamacji" były zwykłym marketingowym bełkotem. Za to chyba wydali trochę kasy w agencjach zajmujących się "social mediami", po niedawno widziałem na jednym z portali pod artykułem o podobnych praktykach innej firmy komentarze typu "Bo trzeba było kupować w morele,net. Kupiłem tam XXXX i byłem bardzo Rafał Nowakowskihttps://www.blogger.com/profile/02108321110999853724noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-82069010657327123412015-10-15T14:49:31.012+02:002015-10-15T14:49:31.012+02:00Zamówiłem wentylator a otrzymałem cegłę.
W grudniu...Zamówiłem wentylator a otrzymałem cegłę.<br />W grudniu ubiegłego roku zamówiłem w Morele.net,wentylator do chłodzenia komputera.<br />Towar został odebrany przez osobę upoważnioną.<br />W domu okazało się,że przysłany wentylator to tańsza wersja zamówionego wentylatora o zupełnie innych parametrach technicznych czyli cegła.<br />W związku z zaistniałym faktem złożyłem reklamację co jest Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-70019982476473148902015-04-06T12:32:45.871+02:002015-04-06T12:32:45.871+02:00Tak i ja postąpiłem, był to mój ostatni zakup w M....Tak i ja postąpiłem, był to mój ostatni zakup w M.IDEallnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-7823023831043664522015-03-20T18:19:44.395+01:002015-03-20T18:19:44.395+01:00U mnie też skończyło się dobrze, ale co mi nerwów ...U mnie też skończyło się dobrze, ale co mi nerwów napsuli to moje. Po takim doświadczeniu już nigdy nic u nich nie kupię, choćby dawali za darmo.Rafał Nowakowskihttps://www.blogger.com/profile/02108321110999853724noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-23153793466559473672015-03-20T15:18:00.574+01:002015-03-20T15:18:00.574+01:00Przecież to Morele, normalna sprawa - Użerałem sie...Przecież to Morele, normalna sprawa - Użerałem sie z nimi z powodu niezgodności towaru z umową, niestety nie bardzo nawet znali prawo. Na szczęście było to parę lat temu, skończyło się dobrze ale trwało.IDEallnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-33320822010045428132015-01-30T20:50:53.067+01:002015-01-30T20:50:53.067+01:00Odpowiedź Pani Tomoń należałoby uzupełnić jedynie ...Odpowiedź Pani Tomoń należałoby uzupełnić jedynie o jedno wyjaśnienie (uzyskałem je z oddziału IMGW w Białymstoku): ostrzeżenia są generowane m. in w oparciu o obserwacje radarowe, odczyty ze stacji meteorologicznych (dla obszaru WMJ są to Mikołajki i Kętrzyn), odczyty satelitarnego systemu detekcji wyładowań atmosferycznych PERUN. Oczywiście dochodzą do tego pozostałe dane meteorologiczne Rafał Nowakowskihttps://www.blogger.com/profile/02108321110999853724noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-37347427036048270222015-01-29T18:46:01.833+01:002015-01-29T18:46:01.833+01:00Również jestem ciekaw odpowiedzi na postawione prz...Również jestem ciekaw odpowiedzi na postawione przez Ciebie pytania. Muszę zaznajomić się bliżej z tym zagadnieniem, bo niestety jestem "zielony" w tym temacie;) Michałhttp://www.vipjacht.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-30676476029511783682014-12-27T11:20:04.854+01:002014-12-27T11:20:04.854+01:00Ja nie zauważyłem u nich niechęci do uwzględnienia...Ja nie zauważyłem u nich niechęci do uwzględnienia reklamacji (choć była to reklamacja załatwiana na podstawie gwarancji producenta), tylko niesamowity bałagan i niekompetencję. Jeżeli nic się nie zmieniło w ich dziale reklamacji, to sugeruję męczyć ich co 3 dni zapytaniami o postępy. A jak sprawa nie będzie się posuwać do przodu, to wysłać żądanie zakończenia procedury reklamacyjnej w ciągu 14 Rafał Nowakowskihttps://www.blogger.com/profile/02108321110999853724noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-5291558728153386842014-12-25T21:21:38.139+01:002014-12-25T21:21:38.139+01:00Heh spaliły mi się 2 karty i zasilacz. Zgłosiłem t...Heh spaliły mi się 2 karty i zasilacz. Zgłosiłem to przed świętami 23 grudnia, zobaczymy co z tego wyniknie. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok ale czytając opinie i komentarze zaczynam wątpić czy celowo czegoś nie wymyślą aby tylko nie wymieniać sprzętu - oddawać pieniędzy.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-71710386404977746902014-10-20T19:29:53.177+02:002014-10-20T19:29:53.177+02:00I jeszcze coś mi się przypomniało. "Dialog&qu...I jeszcze coś mi się przypomniało. "Dialog" z operatorem pewnej sieci komórkowej. Doładowałam konto i uszczęśliwili mnie graniem na czekanie. <br /><br /><br />SMS (Nazwa sieci) W ramach promocji Granie na Czekanie na 30 dni za darmo! Aby wyłączyć usługę wyślij Nie na numer XX XXX.<br /><br />Aby wyłączyć? Przecież nie włączałam ani nie zamawiałam. Wysyłam więc NIE na XX XXX.<br /><br /Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-24202345029454863142014-10-02T19:42:54.418+02:002014-10-02T19:42:54.418+02:00Z firmą X nie chcę się użerać. Z zaczytanych opini...Z firmą X nie chcę się użerać. Z zaczytanych opinii wiem, że miałam szczęście, że stosunkowo szybko odzyskałam pieniądze.<br /><br />Tak na marginesie - polecam sprawdzanie paragonów w hipermarketach - Biedronka, Carrefour, Kaufland. Tam to oszukują. Moją znajomą oszukali kilka razu. Doliczyli jej np. rozmaryn, którego nie kupiła. Zamiast jednego łososia pani się "pomyliła" i Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-537160566319918302014-09-30T17:02:19.750+02:002014-09-30T17:02:19.750+02:00Dlatego nie ukrywam nazwy firmy - jeżeli się ze mn...Dlatego nie ukrywam nazwy firmy - jeżeli się ze mną nie zgadzają, mogą się sądzić. W razie czego mam zapisane przebiegi konwersacji z nimi. A Morele mają coraz gorszą opinię.Rafał Nowakowskihttps://www.blogger.com/profile/02108321110999853724noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2630191993407477942.post-73161973445302628382014-09-30T01:37:21.670+02:002014-09-30T01:37:21.670+02:00Moim zdaniem powinno sie rozpowszechniac nieuczciw...Moim zdaniem powinno sie rozpowszechniac nieuczciwe firmy ,a nie zakladac im tzw.opaski na oczy i tytuowac ''firma X''<br />Ale to moje zdanie.<br />Na szczescie mieszkam w kraju gdzie klient jest traktowany po ludzku.<br />Pozdrawiam:)<br />MARGOhttps://www.blogger.com/profile/15101237258825119324noreply@blogger.com